Auntie Tee

Konsten och konsten att överleva konsten

Utmanad och utmanande

Jag har blivit utmanad av Tabia och här kommer mina underligheter.

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

Slutligen väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

    1. Jag har samlat på drakar i alla dess former. Figurer, målat små tenndrakar och sysslat med rollspel, paintball och annat småkillsaktigt. Medan jag var gravid…. Min familj är övertygad om att jag fick en graviditetspsykos. Nu samlar jag på älvor.
  1. När jag är ledsen så brukar jag spela hög musik och dansa medan jag sjunger med för fulla muggar. Det är synd om mina grannar vid dessa tillfällen. Men det hjälper mig. 🙂
  2. I stundens hetta så kan jag erkänna saker som jag hemlighåller annars. Har en tvångstanke om att jag inte kan uppnå orgasm om jag bär på massa hemlisar för den personen jag är med. ”Jag har kysst din gudbror på fyllan men det var bara en puss!!!” har jag skrikit vid ett olämpligt tillfälle. Sedan gick det. 🙂
  3. Jag ljuger för taxichaufförer. Alltid. Om jag inte är änka med 7 barn så är jag halvt invalidiserad eller döende. Detta händer oftast på fyllan. Anledningen till detta är en gåta…
  4. Jag har sanndrömmar om död och födelse.
  5. Jag måste få vara ensam minst 3 timmar om dagen annars så får jag ångest.

Jag utmanar Pys, härskarinnan, love, vitängel, helenaq och rdf.

6 kommentarer»

  Love wrote @

Ohh tack för utmaningen, men jag har redan gjort den :))

  auntee wrote @

love, där ser man.. jag är lite förvirrad idag, men det är väl som vanligt 🙂

  helenaq wrote @

OJ taget…trollhare har med utmanat mig…skriver ett inlägg iväll 🙂

  helenaq wrote @

KLAR!!

  miipan wrote @

hahah jag ljuger oxå på fyllan. gärna för typ folk i busskön lr liknande. brukar av någon anledning alltid sluta med att jag är gift och typ röstskådis lr något annat udda.

  auntee wrote @

helenaq: LÄST!! 😉

miipan: hahaha!!! underbart.. jag är inte ensam om det då!


Lämna en kommentar